5. Znovuzrození firmy

V roce 2011 jsme nakonec realizovali čtyři hřiště. Chodov, Kunovský les u Uherského Hradiště a skiareály Kouty a Dolní Morava. Mimo to byla hlavní činnost firmy stále především in-line bruslení, respektive výuka dětí. V roce 2012 už bylo nových hřišť 7 a my si pomalu začali uvědomovat, že nám rozvoj discgolfu začíná zabírat čím dál tím více času a hlavně, že nás to baví. Následující rok 2013 se Michal Grepl vrátil ze světa a plně se zapojil do rozvoje discgolfového trhu. Na výsledcích to hned bylo poznat. Vzniklo 10 nových DiscGolfParků. Asi se dá říci, že tento rok byl skutečně zlomový v tom, že jsme si uvědomili, že rozvoj discgolfu je tou činností, která nám dává největší smysl a zároveň nás může uživit. Bez toho by to totiž nešlo. Discgolfu věnujeme 100% svého pracovního času, nejsme rentiéři. Musíme to dělat tak, abychom si vydělali na důstojný život. A je potřeba si přiznat, že hlavně v začátcích to nebylo vůbec jednoduché.

Samotný princip rozvoje discgolfového trhu je jednoduchý: čím více hřišť, tím více hráčů a tím větší poptávka potažmo prodeje discgolfových disků a dalšího vybavení. Od roku 2010 do dneška jsme se soustředili hlavně na nová hřiště, v republice jich už máme více než sto, a tak je ten pravý čas se začít více soustředit na trh s výbavou pro discgolfisty. A to je vlastně důvod, proč čtete tyto řádky a soutěžíte v rámci Diskuj 2.0.

 

Krystof